Tuesday 12 April 2011

kayangan kesayanganku

kayangan..
maafkan aku kerana sudah terlalu lama mengabaikanmu..
aku agak bz sejak-sejak nie..
banyak perkara yang harus aku bereskan..
aku pun byk membuka laman web untuk mencari dan mengisi borang-borang kemasukan ke universiti..
semuanya demi masa depanku..
maafkan aku yerk!

kayangan..
tanggal 15 may 2011 nanti, aku akan terpisah denganmu buat seketika..
aku kena pergi ke pusat plkn..
untuk panggilan kedua..
aku dapat tempat yang sama dengan abang aku dahulu kala..
CHENEH!
tapi, tak sama dengan kawan-kawan aku yang lain..
yana dan huda dapat di maran, pahang..
murni, faezah, qilah maira aku tak tahu lagi..
yang lelaki lagilah...
sedihnya..=[
jauh dari yana..
ingatkan aku akan dapat tempat yang sama dengan yana..
huhuhu
tak apalah..
janji aku kena berdikari..
entah macam mana keadaan tempat tu..
berdebar-debar menanti hari itu tiba..
takutnya!!!!

kayangan...
aku tak tahu siapa kawan-kawan sekolahku yang mendapat tempat sama dengan aku..
aku harap adalah..
boleh diajak berkawan..
aku tak nak seorang diri..
tak berani..

kayangan...
lambat lagilah kita akan berhubung kembali bila hari itu tiba..
tanggal 30 julai pula yang aku bakal buka blog ini, berhubung denganmu..
aku pasti akan merinduimu, kayangan kesayanganku..
selama tempoh itu, aku nak mengadu pada siapa senda tangis, gurau tawaku??
engkau tiada disampingku, kayangan..
aku pasti akan merinduimu...
pasti!!!

kayangan...
jangan pernah lupakan aku..
aku sentiasa ingatkanmu..
balik sahaja aku nanti, banyak yang akan aku ceritakan padamu..
tunggu yerk!

kayangan...
aku akan bina hidup baru..
demi keluargaku, sahabat-sahabatku, demi aku sendiri..
dan yang paling penting, demi kehidupanku akan datang..
aku sayang sama kamu, kayangan..
tanpamu, hidupku pasti sepi..
soal 'ikan emas' dan 'motoric'?
aku tak tahu..
aku malas nak fikirkan pasal mereka lagi..
benar, kadang-kadang bayangan mereka pasti muncul di dalam fikiranku..
kenangan kami pasti berpusing-pusing, bermain-main di benakku..
tapi, aku kuusir semua itu dari terus mencengkam jiwaku..
lagipun, aku kini sudah mulai kurang bermesej..
handset sudah tidak ada di tapak tanganku lagi..
aku biarkan semua itu berlalu perlahan-lahan..
tak ada gunanya aku menagih sesuatu yang mustahil menjadi milikku..
aku masih muda..
harus terus bangkit, hidaup dengan perjuangan baru..
benar!!!
chayok, chayok!

kayangan...
terima kasih kerana wujud dalam hidupku..
aku takkan pernah lupakanmu..
aku sayang sama kamu..
love sangat-sangat!
muah!!!!!
<3<3<3

No comments:

Post a Comment